Shopping: Kiabi, Hema, Scholl, Ysiance si altele

3:34 pm

Pe la sfarsitul lui noiembrie am facut review-ul deodorantului Monsavon si, spre rusinea mea, nu am mai apucat sa va arat si haul-ul cu acesta + alte produse cumparate atunci. Asa ca am zis sa vi-l arat acum fiindca vreau sa public si review-urile celorlalte produse.

Si incep cu un sampon impotriva caderii parului de la Pétrole Hahn, care este de fapt un sampon pentru barbati. In perioada aceea incepuse sa imi cada foarte mult par din cauza stresului, asa ca am cautat pe internet si m-am hotarat sa il cumpar pe acesta. A fost si ieftin - 2.24€ - si daca mi-a placut sau nu, urmeaza sa aflati.

Despre deodorantul Monsavon puteti citi mai sus, plasturii Ysiance pentru puncte negre au costat doar 2€, iar crema reparatoare Scholl si demachiantul delicat Ysiance (1€) au aparut in "Favoritele lunii octombrie". Crema Scholl a fost redusa la 2.40€ si acum stiu ca trebuia sa plec din hipermarket cu mai mult de un tub.
Bineinteles ca atunci cand ieseam la cumparaturi, inevitabil ajungeam si la Hema. Si plimbandu-ma pe la decoratiuni, am dat de aceasta litera luminoasa pe care nu am putut sa o las in urma. M-a cam durut inima sa dau 15€ pe ea insa ma bucur ca am cumparat-o.
Iar acum sa va arat si cu ce haine a inceput obsesia mea pentru Kiabi, care pana la urma a devenit magazinul meu preferat. Mi-am luat cu doar 20€ un palton duster kaki si, desi marimile nu erau chiar potrivite pentru fetele din categoria "petite", mi-am luat cea mai mica marime - 46. Vine largut insa nu ma deranjeaza. Ba chiar imi place.
Acum ajung si la motivul pentru care am pasit pentru prima oara in magazin - am vazut acesti pantaloni de afara si am stiut ca trebuie sa fie ai mei. Nu mai am ceva asemanator in garderoba si imi plac tare mult. Pot fi purtati si cu talie inalta, fiindca se pot ajusta cu acea "curea", dupa bunul-plac. Si ei au avut reducere de 50%, asa ca i-am luat cu 10€.
Tot cu talie inalta ii port si pe acestia, care la fel ca si cei de mai sus, se pot ajusta datorita cordonului-fundita pe care il au. Vin foarte dragut pe corp si am dat pe ei doar 11€.
Ultimii dar nu cei din urma, niste pantaloni negri, mai sport, cu elastic in talie. Dupa ce i-am probat, nu am stiut sigur daca sa ii cumpar dar pentru 7.50€, nu am putut sa zic "nu". I-am si purtat cu perechea de Nike Air Force 1 si au aratat tare bine.
Cam acesta a fost haul-ul de azi. Sper sa nu mai iau o alta pauza de o saptamana, acum ca am inceput facultatea si ca trebuie sa ma ocup si de proiectul de licenta.

Kisses,

You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe