Review: balsam de buze Nivea Pearly Shine

5:28 pm

V-am mai spus ca am inceput sa am o problema cu balsamurile de buze. Am un stoc mult prea mare si eu tot nu ma opresc din cumparat. Insa nu le folosesc pe toate si momentan am 6 balsamuri incepute, iar azi vreau sa va vorbesc despre unul care nu mai face parte din colectia mea: Pearly Shine de la Nivea.
Incep prin a va spune ca nu a fost niciodata printre preferatele mele si cand zic "preferate", ma refer la Nivea Essential Care, Vaseline Lip Therapy Rosy Lips si chiar si Nivea Lip Butter Original. Daca le-ati folosit, probabil stiti cat de bune sunt - asta in caz ca v-au placut; iar daca nu le-ati incercat, va recomand sa o faceti!

De ce nu a fost niciodata printre preferate? E simplu. Principalul motiv a fost nuanta de roz sidefat pe care o are. Iar daca ma cititi de mai mult timp, e posibil sa stiti ca eu nu as iesi din casa cu ceva sidefat pe buze. Dar acum sa nu ma intelegeti gresit! Balsamul in sine nu arata urat, ci doar ca mie imi sta ca naiba - asta e si motivul pentru care l-am folosit doar in casa. Iar aici am facut un swatch in care puteti vedea ca arata chiar dragut - nu si pe buzele mele.
Si pentru ca am clarificat treaba cu "nuanta", sa vorbim si despre hidratare. Ei bine, la capitolul asta mi-a placut. Nu se compara cu cele despre care v-am zis mai sus, insa face o treaba buna - asta daca nu aveti buzele crapate sau pline de cojite, pentru ca in cazul asta, nu prea da rezultate pozitive. Insa ca si balsam de zi cu zi, e numai bun! Si miroase foarte, foarte bine!
Voi l-ati incercat? Ce balsamuri de buze va plac?

Kisses,

You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe