Favoritele lunii februarie | 2016

5:59 pm

Spre deosebire de favoritele lunii trecute, se pare ca in februarie am iubit ceva mai multe produse. De data asta am si cateva din categoria "make-up" dar se pare ca tot produsele de ingrijire -fie ea a tenului, a parului sau a corpului- sunt la putere; momentan.

Insa pana la partea de ingrijire, sa va arat ce produse de make-up mi-au placut luna aceasta. Si incep cu ceva care, culmea, se incadreaza si la ingrijire - insa la cea a buzelor. Este vorba despre acest balsam de buze Helle cu miere, pe care l-am cumparat dintr-un Tesco din Cehia. Din cate imi amintesc, a fost incredibil de ieftin si tocmai de aceea am si crezut initial ca nu o sa imi placa. Dar s-a intamplat sa ma insel. Mi-a placut inca din prima zi in care l-am desfacut si l-am folosit exclusiv pe el - si asta zilnic.
Mai departe va anunt ca oficial am devenit fana a creioanelor de buze - si aici ma refer la creioane de buze in general si nu neaparat la creioanele unui brand anume. Inainte nu le foloseam de lene dar in februarie am descoperit ca aplicarea lor nu imi fura chiar atat de mult timp pe cat credeam. Momentan, am creioane doar de la Kiko si Rimmel, insa planuiesc sa mai adaug la colectie si cateva de la Essence, Golden Rose, Miss Sporty si lista poate continua.
Ca sa inchei si sa fac trecerea de la make-up la produse de ingrijire, amintesc si de rimelul pentru sprancene Maybelline Brow Drama in nuanta Dark Brown, pe care vi l-am aratat aici. L-am testat fix cum a ajuns si recunosc ca atunci am fost foarte dezamagita de el. Acum m-am mai obisnuit si parca "ne intelegem" mai bine - motiv pentru care apare si ca favorit.

Trecand acum la produsele pentru ingrijirea tenului, primul despre care vreau sa va vorbesc este sapunul cu sare Jomeer. Am mai scris despre el aici si de cand il am, nu am mai folosit alte produse pentru curatarea fetei. Miroase bine, curata bine, face spuma intr-o cantitate normala si nu in ultimul rand, este bio. Pana acum, sunt multumita.
In haul-ul cu Brow Drama apare si un alt produs pe care l-am folosit cu drag in februarie: lotiunea astringenta Elmiplant Skin Control, pe care o folosesc in fiecare dimineata si seara, dupa ce ma spal cu sapunul Jomeer. Indeparteaza impuritatile si imi lasa tenul mat.
Si doar seara, inainte sa folosesc sapunul cu sare, ma demachiez cu emulsia cu laptisor de matca de la Doina - un produs la care mereu ma intorc cu drag. Nu cred ca mai trebuie sa zic si altceva, fiindca sunt sigura ca toate o cunoasteti.

Trecem acum la ingrijirea parului si incep cu ceva ce folosesc de cativa ani - Kallos spray de par pentru protectie termica. M-am reapucat sa il folosesc pentru ca am inceput din nou sa imi indrept parul cu placa, dupa o pauza de un an jumate. Nu e el extraordinar, insa mie imi place si isi face treaba.
Next, uleiul de cocos dezodorizat de la Sunlit. Desi poate fi folosit si pe ten/corp, eu l-am aplicat doar pe par, lasandu-l sa actioneze cateva ore inainte de spalare. Lasa parul moale si incerc sa il folosesc macar o data la doua spalari, daca nu chiar la fiecare spalare.
Ultimul produs, gelul de dus Dove Cream Wash. Il folosesc la fiecare dus si pot sa va spun ca nu ma mai satur de mirosul lui.

In rest, ca random favourites mai am o jacheta neagra de tip "bomber" de la H&M si aceasta pereche de bocanci de pe SheIn.
La capitolul "filme", apar urmatoarele: Brooklyn (2015), Deadpool (2016) si How to Be Single (2016), iar daca vine vorba si de melodii, atunci au fost cateva pe care le-am ascultat obsesiv:
Shawn Mendes - Stitches
Charlie Puth - Dangerously
The Neighbourhood - Sweater Weather
ABBA - Lay All Your Love on Me
Joel Adams - Please Don't Go
Anna Graceman - Already Fallin' (Boysenberry Edit)
Si uite ca oficial se duce si iarna si presimt ca in urmatoarea perioada o sa am si niste rujuri preferate de aratat. Dar pana atunci, voi ce ati folosit in februarie? Avem favorite comune?

Kisses,

You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe