Jomeer Dead Sea Cosmetics - produse cosmetice de la Marea Moarta

5:37 pm

Ieri seara am pus o poza pe Facebook, in care incercam pentru prima data produsele Jomeer - mai exact masca de fata cu namol. Mi-a placut foarte mult experienta de la salon si cum am fost "rasfatata", asa ca m-am gandit sa va spun si voua cate ceva despre produsele astea.
Jomeer Dead Sea Cosmetics foloseste o compozitie unica de minerale, plante si vitamine pentru a crea creme si alte produse cosmetice. Ce-mi place mie? Faptul ca produsele sunt bio, iar mineralele continute de apa din Marea Moarta au foarte multe beneficii pentru piele.
Dar pe langa minerale si saruri, Jomeer Dead Sea Cosmetics foloseste si ingrediente precum ulei de migdale, aloe vera, extract de musetel, ulei de avocado, argan, galbenele, ceai verde, fenicul, s.a.m.d. Iar acum sa va arat si ce o sa incep eu sa folosesc.

Crema de zi (50 ml), care contine minerale si saruri din Marea Moarta, extract de musetel, ulei de soia, migdale dulci si ceai verde. Aceasta este potrivita tuturor tipurilor de ten, protejeaza pielea de razele solare si poate fi folosita si ca baza pentru machiaj. Si in plus, este foarte hidratanta si miroase genial!
Lasand crema la o parte, produsul asta miroase si mai bine! Este vorba despre acest sapun cu sare (100 g), care curata pielea fara sa o usuce. Contine ulei de palmier, nuca de cocos si migdale dulci imbogatite cu saruri din Marea Moarta, extract de musetel, aloe vera, glicerina si vitaminele C si E. Nu contine grasimi animale si, la fel ca si crema, este potrivit tuturor tipurilor de ten.
Momentan, atat va pot spune despre ele dar am vrut doar sa va introduc putin in lumea Jomeer. Si sa asteptati si review-uri la produsele astea doua!
Dar pana la review-uri, daca doriti si voi sa incercati produsele Jomeer, sa stiti ca acestea se pot achizitiona atat online (click aici), cat si "offline" - ca sa zic asa. Adresa este Aleea Matei Basarab, nr. 2, Craiova. Sau le mai puteti incerca cumva: participand la concursul organizat pe pagina de Facebook Jomeer Dead Sea Cosmetics - click aici pentru inscriere.
Si atat am avut de zis pentru azi. Voi ce spuneti de produsele Jomeer? Le-ati incercat?

Kisses,

You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe