Cumparaturi de la Primark

9:11 pm

Am observat un lucru atipic mie: n-am mai pus de mult timp un haul pe blog dar azi, ca sa ma revansez, va arat niste chestii de la Primark, pe care le-am cumparat acum ceva timp. Insa inainte de a incepe, trebuie sa va zic ca nu exista Primark aici in Besançon, ci in Dijon - care se afla la o ora distanta de mine. Asa ca daca faceti excursii prin Franta si vreti neaparat sa dati de un Primark, va spun ca n-o sa aveti prea mare noroc fiindca in Franta sunt doar 6 magazine: 3 in Paris, unul in Dijon, unul in Lyon (deschis recent) si unul in Marseille. Iar acum ca am lamurit asta, sa incepem. Nu sunt cine stie ce, insa sper sa va placa si trecem direct la ele pentru ca nu sunt chiar putine.
Eu nu prea am treaba cu plantele dar recunosc ca imi place sa le vad in poze s.a.m.d. Solutia pentru mine? Plante false. Aveau mai multe, erau diferite, iar data viitoare cand ma mai duc la Primark, sigur imi mai cumpar.
pret: 2€
Cand vine vorba de lucruri pentru casa, decoratiuni, pijamale etc, la Primark stiu sigur ca gasesc ceva pe placul meu. Si rama asta foto sigur ati mai vazut-o in pozele altor postari de-ale mele, asa pe fundal. Se poate scoate acel "LOVE" insa parca imi place cum arata asa.
pret: 2€
Lumanarile parfumate sunt ieftine si merita din plin! Trebuia sa-mi iau mai multe dar pe astea cu design-ul asta nou nu le mai incercasem si am vrut sa vad daca sunt bune. Celei mici nu prea i s-a simtit aroma insa cea mare.. pentru ea am numai laude. O mai vreau de inca 10 ori! Atat de smecher miroase!
pret aroma Ylang Ylang: 1€/pret aroma Ginger Spice: 3€
Despre elasticele astea gen Invisibobble v-am spus si in "Favoritele lunii septembrie". Imi plac enorm si acum se gasesc cam peste tot: la H&M, Takko, parca sa zic ca si la C&A le-am vazut. Iar eu nu pot decat sa vi le recomand! Dupa ce o sa le incercati, va garantez ca nu o sa va mai atingeti de elasticele de par clasice.
Despre perie n-am ce sa spun. Aveam nevoie de una si, cum a fost si ieftina, am luat-o.
Hmm, ceva mai interesant acum. Acea "facial cleanse and massage brush" va spun ca nu imi place deloc. Perii ei mi se par putin cam duri insa tot o folosesc.. chiar daca foarte rar.
Despre pilele de unghii ce sa va spun? Sunt bune, sunt cute ca si aspect si imi place faptul ca au si cutiuta/husa aia (nici nu stiu cum sa o numesc) in care poti sa transporti pila, in caz ca vrei sa o iei dupa tine.
Trec acum la ceva ce chiar imi place. Urasc cand am vreun cos care trebuie stors urgent si trebuie sa recunosc ca inainte ieseam din casa fara sa dau prea mare importanta "monstruletilor". Dar de cand am acest instrument, cosurile nu mai au scapare. Intr-adevar, e cam dureroasa operatiunea dar e necesara si nu am ramas cu semne in urma ei.
Altceva ce-mi place, dar imi e cam lene sa folosesc. Servetelele astea chiar absorb excesul de sebum si daca vreti si voi sa le incercati, sa stiti ca la e.l.f. gasiti asa ceva.
O alta iubire de-a mea, despre care v-am vorbit in "Favoritele lunii septembrie", este aceasta perie de curatare faciala. Deci e geniala! Are peri fini si mi-e mai mare dragul sa o folosesc. Ceva asemanator gasiti la Ebelin, in DM.
Inca nu am o parere clara formata despre produsele astea pentru unghii dar asa pe scurt, cred ca baza pentru "unghii tari" m-a nenorocit. Eu am avut mereu unghii sanatoase, tari, imi cresteau foarte lungi, dar de la inceputul lui septembrie, de cand am inceput sa folosesc baza asta, mi-am pastrat unghiile fix ca in liceu, ca atunci cand cantam la pian: scurte.
Trecand la top coat-ul Gel Effect (2€), cu el am o relatie de iubire/ura. Cateodata imi place, cateodata nu.
Si probabil ca majoritatea ati incercat deja un dizolvant de genul asta. Imi place, nu zic nu, dar se rup bucatele mici din burete si devine enervant. Voi ati intampinat treaba asta?
Ca sa inchei cu poza asta, stiu ca suportul de pixuri (2€) nu prea avea ce sa caute aici, dar na, asa a fost sa-l pozez. Imi place ca e rose gold (se potriveste cu rama foto), are un text (daca-l pot numi asa) amuzant imprimat si nu, eu nu tin pixuri in el, ci un parfum.
Primark face o treaba grozava si atunci cand vine vorba de accesorii: se gasesc multe modele, iar preturile sunt foarte bune.
Umerase (6€) - oricine are nevoie de ele, dar partea interesanta aici e umerasul pentru accesorii (2.50€), care imi place la nebunie. Lanturile/colierele mele stau foarte fericite pe el.
The Wonder Wrap (5€ de la 8€) - unul dintre cele mai utile lucruri cumparate de mine in ultimele luni. E practic un prosop care se prinde sus cu scai si e nemaipomenit. Imprimeul imi place mult, ma binedispune si mai vreau sa-mi mai cumpar cel putin un prosop asa.
Usor ne apropiem si de sfarsit si acum au mai ramas doar lucrurile "fashionwise". Colantii (4€) i-am cumparat pur si simplu, pijamaua mi s-a parut foarte cute, iar papucii cu emoji (4.50€) probabil ca i-ati vazut si pe Instagram acum ceva timp.
Si inchei cu rochia asta gen tricou (7€ de la 14€) care imi place de mor si a carei culoare e foarte asa "on trend". Inca n-am purtat-o, dar o voi face curand si deja stiu ca voi purta blugi skinny pe sub si poate o pereche de creepers daca mai tine vremea cu mine; sau de ce nu, noua mea pereche de Nike AF1, care m-a innebunit pur si simplu.

Si ma opresc acum, dar nu inainte de a va intreba: ce v-a placut cel mai mult din ceea ce v-am aratat? Va place si voua Primark-ul la fel de mult cum imi place si mie?

Kisses,

You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe