Un alt wishlist cu incaltaminte

1:33 pm

Image and video hosting by TinyPic
Nu stiu ce se intampla. Ieri internetul a mers - chiar daca foarte greu - pentru cateva ore, apoi n-a mai mers. Acum vad ca merge iar si bine de data asta. Deci asta inseamna o postare rapida pentru ca e foarte posibil sa raman iar fara. Ok, deci daca s-ar face un studiu in orasul in care sunt eu acum, s-ar afla ca 70-80% dintre tineri au cate o pereche de: 1. Adidas Superstar, 2. Adidas Stan Smith (pana si o profa de-a mea are Stan Smith si modelul aduce putin cu Superstar dar mie nu-mi plac adidasii astia de nici un fel) si 3. Nike Air Force 1 (in majoritatea cazurilor, pe alb). De ce, eu una nu inteleg. Sunt francezii asa innebuniti dupa modelele astea 3? Pentru ca in Craiova am vazut 0 persoane cu Superstar/Stan Smith si o singura persoana cu AF1. Si dat fiind faptul ca postarea asta e un wishlist, da! Vreau Nike AF1 si Adidas Superstar! Haideti sa vi-i arat. Poate va fac si pe voi sa va indragostiti de ei (in caz ca nu sunteti deja).
Nike Air Force 1 Low
Image and video hosting by TinyPic
Iubirea mea fata de AF1 a inceput acum 2 ani cand i-am vazut pe internet, probabil pe Instagram si de atunci am visat mereu la ei. In realitate ii vazusem o data la o fata de la facultate si mi-au placut si mai mult dupa ce i-am intalnit "face to face". Ciudat e ca in magazine nu i-am vazut deloc. Cel putin in Craiova, nu. Dar de cand sunt in Besançon, ii vad aproape zilnic si ce e si mai bine, i-am gasit si in mall, la Foot Locker. Am intrat cu gandul sa ma uit de ei si nu ma asteptam sa ii gasesc. Iar acum va spun ca am trisat putin, fiindca AF1 sunt deja taiati de pe wishlist - alaltaieri i-am cumparat insa postarea asta nu era intreaga fara sa ii amintesc si pe ei. Oricum, ii veti vedea intr-un haul, pinky promise!
Adidas Superstar
Image and video hosting by TinyPic
Nici iubirea fata de Superstar nu a inceput acum ci in urma cu vreo 4-5 luni, cred. Pe astia stiu sigur ca i-am vazut pe Instagram-ul unei tipe care ii purta des si la inceput am zis ca sunt oribili. Dupa au inceput sa imi placa dar doar atat si de cand sunt aici, ei bine, am ajuns la stadiul de "vreau si eu", cu toate ca botul lor mi se pare cam ciudat si uratel. Cu ei a fost cum e cu unele melodii pe care le asculta toti atunci cand apar si dupa ce le auzi la radio de 100 de ori, incep sa-ti placa si tie. Si sa nu mai spun ca alaltaieri, cand plateam pentru AF1, persoana din spatele meu urma sa plateasca pentru Superstar. Deci se vand in Franta precum painea calda.

Acum va las pentru ca trebuie sa fug la facultate. Si referitor la wishlist, voi ce spuneti de perechile astea? Va plac/Le aveti?

Kisses,

You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe