Cumparaturi: Piazza Italia si Wet n Wild

9:43 pm

Image and video hosting by TinyPic
Desi voiam sa incep cu "inceputul", adica cu plecarea din Romania, ce am facut si etc, azi am vrut neaparat sa postez ceva si cum nu am avut timp sa stau sa editez o groaza de poze si sa "va vorbesc" mult, am trecut direct la Italia. Mai exact la un haul. Si da, o sa pregatesc si postarile legate de calatoria mea de luna trecuta si o sa incep si postarile cu experienta Erasmus. Dar vedeti voi, am atat de multe poze (din calatorie, cu haul-uri, cu produse pentru review-uri) incat m-am dat total peste cap si in loc sa postez mai des, iau pauze. Promit ca incerc sa-mi intru iar in ritm si sper sa si reusesc. Si pun stop introducerii fiindca vreau sa va arat haul-ul.

Incep cu o rochie inflorata de la Piazza Italia, pe care o vazusem pe site-ul lor inainte sa plec din tara, iar cand am intrat in magazin am gasit-o intamplator. E dreapta, lunga, prea lunga pentru mine si cum nu am scurtat-o, nu am luat-o dupa mine ci am trimis-o direct in Romania ca sa ma astepte. Ce imi place asa mult la ea? In primul rand, modelul. Incerc (chiar incerc!) sa ma imbrac mai vesel, mai colorat si cred ca are niste culori superbe, care merg de minune impreuna. Imi place si tentativa de guler turtleneck, care da o nota de eleganta - ca sa zic asa - rochiei. Si nu in ultimul rand, imi place detaliul din talie. Vedeti in josul pozei un fel de nod? La el ma refer si nu stiu sa explic dar cred ca stiti cum arata. Nu se vede foarte multa piele si mi se pare ca arata super bine, avand in vedere ca rochia e pana in pamant. Cred ca am luat-o in marimea S si am dat pe ea.. pregatiti-va! 5€!
Image and video hosting by TinyPic
Imi plac mult de tot ochelarii dar din pacate ma consider o persoana pe care ochelarii nu o avantajeaza in niciun fel. Insa de astia de la Piazza Italia chiar m-am indragostit si avand in vedere faptul ca au costat doar 1€, i-am luat si chiar i-am si purtat, spre mirarea mea.
Cerceii - nu mai zic de unde sunt ca vedeti deja - m-au atras din prima si observ ca deja incep sa fac o obsesie pentru ei si in general pentru cei mari. Eu nu am fost (pana acum) o persoana care sa poarte prea des cercei. Adica imi placea mai mult sa ii cumpar dar de purtat neah si daca stau bine sa ma gandesc, nici nu stiu de ce am 6 gauri in urechi. Perechile astea au costat 2.50€ fiecare, cei turcoaz fiind redusi de la 5.95€, iar ceilalti de la 4.95€.
Image and video hosting by TinyPic
Si acum ceva care imi place mult, mult de tot: un ruj Wet n Wild. De fapt, primul meu produs Wet n Wild. Habar n-aveam ca in Italia se gasesc produse WnW si cand am vazut standul, mai-mai ca-mi venea sa tip. In momentul ala eram la casa in Piazza Italia, platind pentru cercei si ochelari si uitandu-ma la magazinul cu make-up de vis-a-vis, WnW mi-a sarit in ochi. Rujul meu e din gama MegaLast si e in nuanta Ravin' Rasin care e un fel de mov-pruna. A costat doar 3€ si acum imi pare rau ca nu mi-am luat mai multe rujuri sau ca nu mi-am luat si alte produse de la ei.
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Inca putin si scapati de mine, va promit! Ghiozdanelul l-am primit de la o matusa si cu toate ca pare mic, e foarte incapator. Papucii au fost vreo 2.50€ daca nu ma insel, i-am cumparat ca sa ii port prin camera si bine am facut, iar sandalele.. m-au cucerit inca de cand le-am vazut. Au costat 5€ (reduse de la 20 si ceva) si acum stau intr-o plasuta si asteapta primavara.
Image and video hosting by TinyPic
Da, am zis ca n-am timp de vorba si am facut ditamai postarea. E foarte logic. Acum inchei si va las dar nu inainte de a va intreba daca v-a placut ceva din haul-ul meu. Deci? (eu pun des intrebari dar raspunsuri primesc mai rar)

Kisses,

You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe