TAG: Trei lucruri

3:10 pm

Image and video hosting by TinyPic
1. Trei lucruri in geanta mea
*un mini-parfum roll-on Tocca Florence pe care mi-l doresc full-size;
*o oglinda cu un smiley dragut;
*mini-incaltatorul meu fara de care nu plec niciodata de acasa.
Image and video hosting by TinyPic
2. Trei lucruri de pe biroul meu
*cartea pe care o citesc momentan;
*guma de sters gigantica "For BIG Mistakes";
*porcusor-pusculita.
Image and video hosting by TinyPic
3. Trei obiecte de mobilier favorite
*pat;
*sifonier (pentru ca haine);
*birou (pentru ca PC).

4. Trei fructe preferate

*banane;
*capsuni;
*piersici.

5. Trei bloguri pe care le vizitez zilnic

In afara de al meu, nu e niciunul pe care intru zilnic.

6. Trei melodii care nu imi ies din cap

*Dolcenera - Niente Al Mondo;
*Giorgia - Non mi ami;
*Toygar Işıklı - Korkuyorum.

7. Trei lucruri la care ma gandesc acum

*ma intreb de ce chestii o sa am nevoie pana in ianuarie;
*de-abia astept 19 augusttt;
*o sa-mi fie greu singura.

8. Trei bloggeri cu personalitate mare

Aici chiar nu stiu ce sa zic pentru ca nu cunosc niciun blogger asa in real life.

9. Trei sporturi preferate

Trisez! Chiar nu pot sa aleg doar trei..
*riverdance;
*patinaj;
*tenis de camp;
*balet. 

10. Trei lucruri care ma fac fericita

*Catalina (nu e un lucru, e o printesa);
*calatoriile;
*cumparaturile.
Image and video hosting by TinyPic
11. Trei carti preferate
Nu, nu pot sa nu aleg patru.
*Destroyed de Jayne Sterne;
Si trei de Mihail Drumes, autorul meu preferat:
*Scrisoare de dragoste;
*Invitatie la vals;
*Elevul Dima dintr-a saptea.

12. Trei destinatii de vacanta - taramuri de poveste

Trei destinatii deja vizitate ar fi: 
*Irlanda;
*Italia (in trei saptamani plec yeee!);
*Suedia;
Iar nevizitate (aleg patru), care nu stiu daca sunt chiar taramuri de poveste:
*Turcia;
*SUA;
*Australia;
*Japonia.

13. Trei lucruri pe care doresti sa le faci anul acesta

*sa invat bine franceza;
*sa citesc mai multe carti;
*sa invat sa-l folosesc mai bine pe Ciarán (a se intelege "aparat").

Daca v-a placut tag-ul, puteti raspunde si voi la intrebari, in sectiunea de comentarii.

Kisses,

You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe