Review: Blanchette B apa micelara

11:33 am

Image and video hosting by TinyPic
Cu ceva timp in urma va promisesem un review, asa ca azi va voi vorbi mai detaliat despre apa micelara Blanchette B, care se gaseste exclusiv la Kaufland. Si pentru ca nu sunt chiar in the mood pentru batut campii (mai am o groaza de chestii de facut, iar eu la noapte plec), va promit ca acest review va fi mai mult ca sigur unul scurt.

Deci incep prin a va spune ca lista de ingrediente m-a cam surprins. Lasand la o parte parfumul si inca un iritant, restul ingredientelor sunt bune - conform dictionarului Paula's Choice - si sincer, la pretul infim pe care il are (4-5 lei), nici nu te astepti ca apa asta micelara sa fie buna de ceva. Si totusi e! Iar asa arata ea, in toata splendoarea ei: 
Image and video hosting by TinyPic
Recipientul de 200 ml nu e unul care sa-ti sara in ochi, sa-ti atraga atentia. Dupa parerea mea, are un design simplu, dragut si imi place ca poti vedea fix cantitatea ramasa. Iar acum, cand mai am doar pentru o utilizare, ma simt intr-un fel trista dar si multumita pentru ca am reusit sa mai golesc o sticluta.

Si acum sa va spun ce face ea. Curata delicat tenul si e foarte potrivita si pentru demachierea ochilor. Am folosit-o de o gramada de ori pentru ochi si nici macar o data nu mi-a provocat usturimi, iar asta nu poate decat sa ma bucure fiindca pe mine pana si micelara de la Garnier m-a dezamagit la capitolul asta. Are un efect calmant si reimprospator, tonifica si hidrateaza pielea dar singurul drawback, ca sa-i spun asa, e faptul ca lasa o pelicula uleioasa dupa folosire. In unele dati ma spalam pe fata dupa ea, iar in altele o lasam pur si simplu asa.
Image and video hosting by TinyPic
Are un miros placut insa nu stiu sa va spun a ce miroase - cert e ca-mi place. De folosit, o folosesc mai mult seara ca sa indepartez machiajul si a fost salvarea mea pe timp de vara pentru ca sunt intr-o perioada in care nu prea vreau sa aud de lapte demachiant; mai ales pe caldura asta. Si fiindca aduc vorba de caldura, recomandarea mea pentru voi e sa tineti apa micelara la frigider. Credeti-ma! E fenomenal sa te demachiezi cu ea proaspat scoasa de la rece.

Voi ati incercat-o? Va place?

Kisses,

You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe