Produsul salvator al saptamanii: vaselina

1:25 pm

Image and video hosting by TinyPic
Am laudat-o in postarea cu colectia de balsamuri de buze (click aici) si o laud si acum: vaselina Rosy Lips de la Vaseline Lip Therapy e baza! De luni bune am inceput sa beau mult mai multa apa asa ca nu am probleme iesite din comun in legatura cu deshidratarea buzelor. Adica le mai am uscate din cand in cand dar intr-un mod acceptabil. Insa in saptamana care tocmai a trecut (mai exact lunea trecuta), m-am trezit dimineata cu buzele foarte uscate, crapate, pline de cojite si imi daduse chiar si sangele. Acest lucru nu mi se mai intamplase pana atunci si chiar nu stiu ce anume a declansat toata treaba asta. Ma usturau ca naiba si aveam la indemana doar balsamul NIVEA Pearly Shine pe care l-am aplicat degeaba; n-a avut niciun efect. Deci cine m-a salvat in numai 24 de ore, doar din doua aplicari? Vaselina! Poate 24 de ore vi se pare prea mult insa pentru mine, sa "mi se repare" buzele crapate si insangerate de pe-o zi pe alta, e ceva.

Deci ea a fost my saviour saptamana trecuta. Ati incercat-o?

Kisses,

You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe