Oferte DM, Lidl si altele

6:51 pm

Fiindca primesc tot timpul pe mail ultimele oferte de la diverse magazine, am zis sa va arat si voua produsele care mie mi s-au parut interesante. Chiar daca unele brosuri mai sunt valabile doar cateva zile, tot am zis sa vi le arat insa una dintre ele, pe care nu o s-o vedeti in ceea ce urmeaza, expira pe 31 iulie si va invit sa o vedeti aici. Era vorba de Sensiblu, care mereu are mult prea multe oferte tentante. Dar acum sa va arat selectiile mele, ce ziceti?
Image and video hosting by TinyPic
Brosura DM, valabila pana pe 21 iulie
1. NIVEA lotiune micelara, 200 ml - 21.99 lei 12.99 lei
2. Bioeel lotiune antiacneica cu extract de musetel, 120 ml - 8.99 lei 5.79 lei
Tin minte ca am vazut-o odata in DM si am zis ca ma interesez de ea. Daca ati folosit-o, poate imi lasati un comentariu si imi spuneti cum vi s-a parut. Sper sa o mai gasesc..
3. Gerovital Happiness scrub pentru picioare, 100 ml - 11.99 lei 7.99 lei
4. Cosmetic Plant crema anticelulita termoactiva cu extract de ardei iute, 200 ml - 19.99 lei 12.99 lei
5. Gliss balsam de par leave-in, diverse variante, 200 ml - 13.69 lei 10.99 lei
6. Swiss-o-Par sampon cu ulei de argan, 250 ml - 11.59 lei 7.79 lei
Vreau, vreau, vreau! O fi bun de ceva?!

Brosura Lidl, valabila pana pe 26 iulie
7. Cien gel de dus, diverse sortimente, 500 ml - 6.99 lei
Nu-i asa ca gelurile astea de dus sunt prea dragute? Design-ul sticlutelor seamana cu cel al produselor I love... si cu siguranta ma voi uita si eu dupa ele in Lidl. Cica au si deodorante spray, al caror ambalaje sunt tot asa dragute si colorate (200 ml, 5.99 lei). Va tenteaza?
Image and video hosting by TinyPic
Brosura Penny Market, valabila pana pe 21 iulie
1. NIVEA deodorant spray/roll-on, diverse sortimente, 150 ml/50 ml - 8.49 lei
2. Fa gel de dus, diverse sortimente, 750 ml - 14.99 lei
VA RECOMAND VARIANTA LUXURIOUS MOMENTS! MIROASE BESTIAL! Si Shower+Lotion cu rodie pare delicios. L-a incercat cineva?
Image and video hosting by TinyPic
Brosura Carrefour, valabila pana pe 22 iulie
1. NIVEA gel de dus, diverse sortimente, 500 ml + deodorant spray, diverse sortimente, 75 ml - 14.24 lei (deodorantul este cadou si se ia de catre client de la raft)
2. NIVEA crema BB, 50 ml + gel de dus, diverse sortimente, 250 ml - 18.59 lei (gelul de dus este cadou si se ia de catre client de la raft)
Iar cartile la asemenea preturi, cum sa le ratezi?

Ce ziceti de oferte? Vreti sa va cumparati ceva din ce v-am aratat?

Kisses,

You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe