NOTD: nude-ul meu perfect

2:32 pm

Image and video hosting by TinyPic
Dupa cum sugereaza si titlul, azi va arat oja mea nude de suflet, pe care am folosit-o impreuna cu o oja alba si un top coat cu sclipici. Pentru inceput vreau sa lamuresc ceva: pentru mine exista patru culori de oje a caror nuante si consistente imi doresc sa fie perfecte: oja nude, oja alba, oja baby pink si vestita oja mint. Inca sunt in cautarea ojei albe perfecte dar in ceea ce priveste ojele nude si baby pink, pe-astea le-am gasit. Azi va spun doar despre cea nude. 

O am de vara trecuta si culmea e ca nu am gasit-o in Romania, ci in Italia - la parfumeria de langa hotelul la care stateam si dupa ce am vazut-o, cateva zile nu mi-am putut lua gandul de la ea.. asa ca am cumparat-o. La Jolie e un brand italienesc si atunci era total necunoscut pentru mine. Are si gama de make-up, nu doar oje si sunt dornica sa incerc si alte produse. Si ca sa termin mica povestioara, dupa ce mi-am luat minunatia asta de oja pe care am dat doar 1.50, uneia dintre colegele mele de camera de pe vremea aia i-a placut atat de mult incat mi-a cerut sa i-o imprumut si apoi s-a dus si si-a cumparat-o si ea. Oricum, nuanta e bestiala si chiar si un strat e de ajuns - e opaca, superba, perfecta pentrul tonul pielii mele. Din pacate nu are nume, ci doar numar - 150 - si ma rog sa nu se usuce curand. Ma opresc din laudatul ojei La Jolie si va spun ca oja Rapsodi (numarul 302) am aplicat-o tot intr-un strat pentru ca sclipiciul Glitter Crown de la Claire's a uniformizat totul frumos.
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Imi plac postarile cu manichiuri si poate ca ar trebui sa le fac si eu mai des dar deocamdata, ce ziceti de rezultatul final? 
Spuneti-mi ca va place oja mea nude cu care tocmai v-am facut capul calendar!

Kisses,

You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe