Dare to go bare: noua colectie Kate Moss Nude de la Rimmel

2:41 pm

Hello, beauty lovers! Acum cateva zile v-am aratat pe Facebook o poza cu noua colectie Kate Moss The Nudes, iar azi va si prezint superbele rujuri si oje. Bineinteles ca la noi nu au aparut dar keep calm! Punem noi mana pe ele!

Deci colectia contine nuante de nude care se potrivesc mai multor tonuri de piele, scopul fiind ca fiecare fata sa isi gaseasca nude-ul perfect. Din ce am citit, rujurile din noua colectie sunt cremoase, opace, rezistente, cum de altfel sunt si celelalte din vechile colectii Lasting Finish. Sunt 5 la numar insa exista si un balsam (cu care nu am gasit poza). Cat despre oje, si ele sunt tot 5 la numar insa pe una dintre ele nu am gasit-o deloc (237 Soul Session). Dupa parerea mea, toate nuantele sunt superbe si le-as vrea pe toate. Si rujurile imi plac insa nu cred ca m-ar avantaja toate. Iar acum, admirati-le!
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Nu-i asa ca de-abia asteptati sa apara si la noi? Care e nuanta voastra de ruj/oja preferata?

Kisses,

You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe