NOTD: Kiko 358 Peach Rose

9:50 am

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic 

Din moment ce postarile mele cu si despre oje au fost apreciate, m-am hotarat sa fac mai multe. Astazi va arat manichiura pe care o am momentan, cu o frumoasa oja marca Kiko si, pentru ca sunt innebunita dupa sclipici, am zis sa il incerc pe cel argintiu, fin, cu particule rotunde.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Desi pe sticluta nu scrie numele nuantei ci doar numarul, pe site-ul Kiko apar ambele informatii asa ca astazi va prezint nuanta 358 Peach Rose - o oja piersica-oranj, perfecta pentru anotimpul calduros. E adevarat ca la unele oje e de ajuns un strat dar vorbind strict de cele Kiko, pentru o aplicare cat mai uniforma recomand folosirea a doua straturi. Si dupa cum stiti, inca nu mi-am cumparat un base/top coat asa ca lacul transparent Leydi le-a inlocuit pe amandoua. Am dat un strat de lac, am aplicat sclipiciul apoi am finalizat cu un alt strat de lac. Si eu care credeam ca o sa cada toata combinatia la prima spalare! Dar ma apuca groaza cand ma gandesc ca maine trebuie sa imi sterg unghiile..

Va place cum arata nuanta 358 Peach Rose? De manichiura cu sclipici ce spuneti?


You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe