Favoritele lunii: aprilie 2015

7:39 pm

Suntem in mai de o saptamana si ceva dar m-am gandit sa va arat, totusi, favoritele lunii trecute. Printre acestea se numara produse pentru ten, corp si par. Cine stie, poate va face ceva cu ochiul.

PRODUSE PENTRU TEN
Image and video hosting by TinyPic
Gel Cleanance - AVENE: Il folosesc deja de o luna, in fiecare dimineata si pana acum nu am dat de alt gel de curatare de la care sa obtin rezultate mai bune. Sa va mai spun si ca este recumparat a treia oara? Poate asa se intelege cat de mult imi place! Am tenul mai curat si cu toate ca imi usuca putin pielea, nu o face in mod exagerat. Daca aplic o crema hidratanta dupa, totul e in ordine.

Crema contur pentru ochi cu Q10 si ceai verde - COSMETIC PLANT: Am prins-o la un super pret si imediat am cumparat-o pentru ca voiam de mult sa o incerc. Citisem review-uri bune despre ea si eram tare curioasa dar.. nu m-a impresionat in cine stie ce fel. Totusi, apare in "Favoritele lunii" pentru ca am folosit-o in fiecare dimineata si seara. Imi place cat de cat, intra rapid in piele si hidrateaza.

Solutie micelara - BLANCHETTE B: Un produs ieftin si bun la care nu o sa renunt prea curand! Curata bine si nu usuca pielea, iar atunci cand sunt nevoita sa o folosesc si in zona ochilor, nu provoaca usturimi.

PRODUSE PENTRU CORP
Image and video hosting by TinyPic
Bio-Oil: Momentan, tot ce pot sa spun despre ulei este ca imi place la nebunie mirosul si faptul ca lasa pielea foarte fina! Il folosesc doar de o luna si rezultatele pana acum sunt inobservabile. Cand voi vedea (daca voi vedea) rezultate wow, ii voi face un review!

Spuma de ras Venedig - BALEA: Alt produs ieftin si bun! Miroase bine si e de mare ajutor atunci cand esti pe fuga si ai nevoie de o epilare rapida. M-a si impresionat intr-un fel: nu stiu daca e de la spuma; eu asa tind sa cred.. dar a crescut mai putin par dupa epilare!

PRODUSE PENTRU PAR
Image and video hosting by TinyPic
Balsam Ultimate Repair - GLISS: Este un tratament-balsam leave-in pe care am ajuns sa il folosesc zilnic. Miroase nemaipomenit si lasa parul moale. Pana acum nu am vazut cine stie ce rezultate dar o sa continui sa il folosesc.

Sampon Ultra Doux Honey Treasures - GARNIER: L-am folosit, mi-a placut, l-am recumparat! Este primul sampon al carui miros se pastreaza timp de cateva zile in par. Pe mine treaba asta pur si simplu m-a cucerit! Asa or fi toate sampoanele din gama Ultra Doux?!

Pieptene: Un simplu pieptene insa nu stiu cum am putut sa traiesc fara el pana acum! Descurca parul super rapid si e o placere sa il folosesc, mai ales dupa spalare.

Voi ce favorite ati avut luna trecuta?


You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe