Cumparaturi din Auchan, Kaufland si DM

12:26 pm

Image and video hosting by TinyPic

Am observat ca postarile in care va arat ultimele cumparaturi sunt pe placul multora dintre voi, iar asta nu poate decat sa ma bucure. Astazi va arat cateva produse, majoritatea de curatare si ingrijire a tenului si a parului. 

Image and video hosting by TinyPic

Primul produs despre care va scriu este solutia micelara Blanchette B. A aparut si in favoritele lunii aprilie si v-am spus ca inca nu o sa renunt la ea. O aplic seara dupa folosirea laptelui demachiant, indepartand astfel orice urma de machiaj ramasa. E mai buna solutia micelara Garnier, insa pentru pretul ei si cea de la Blanchette B face treaba buna. Eu am prins-o la reducere ultima oara. O gasiti in Kaufland.
pret: 3.49 lei (de la 4.79 lei)
Demachiantul cu argan de la Farmec l-am mentionat in favoritele lunii decembrie. Nu primeste prea multa reclama si nu inteleg de ce fiindca merita numai cuvinte de lauda! Ingredientelor pe care le contine sunt ingrediente bune, incadrate numai la GOOD si BEST - conform Paula's Choice. Daca nici asa nu va conving sa il incercati, atunci nu stiu cum as putea sa o fac. Poate sa va spun si pretul: 8.99 lei!

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

Despre samponul Garnier Ultra Doux Honey Treasures ce sa va mai zic? A aparut pana si in favoritele lunii aprilie si mi-a placut atat de mult incat l-am recumparat dar in format maxi.
pret: 10.05 lei
Setul La Rive Cash Woman mi-a sarit din prima in ochi si am zis "De ce nu?". Stiam deja cum miroase varianta pentru barbati (a 1 Million) care, spre mirarea mea, mai si persista si normal ca am vrut sa incerc si varianta pentru femei. Nu stiu sa descriu parfumuri asa ca va las notele.
Note de varf: flori neroli, lamaie, zmeura.
Note de mijloc: iasomie, flori de portocal, gardenie.
Note de baza: paciuli, miere, chihlimbar.
Suna bine? Eu zic ca da. 
pret: 30 lei

Image and video hosting by TinyPic

Nu sunt o fana a servetelelor umede pentru demachiat insa folosesc si asa ceva cam o data pe saptamana, sa zicem. Cand am cumparat pentru prima oara servetelele umede demachiante Blanchette B, recunosc ca nu aveam cine stie ce asteptari de la ele avand in vedere pretul infim. Insa uneori tocmai produsele ieftine te uimesc. Acum am cumparat varianta pentru ten uscat si sensibil dar exista si varianta pentru ten normal.
pret: 1.5 lei (de la 2.5 lei)
E prima oara cand dizolvantul cu acetona de la Ebelin apare pe blog si imi pare rau ca pana acum nu i-am mai facut reclama. Cumpar acest dizolvant de 1 an si, cu toate ca are acetona, nu usuca deloc unghiile. Curata bine si rapid, miroase a fructe si costa doar 3.49 lei.

Image and video hosting by TinyPic

Imi place Kallos si am folosit multe produse marca asta, in special masti de par. Pe cea Gogo o vazusem de multe ori si eram curioasa sa vad cum e. Am folosit-o ceva-ceva; lasa parul moale, hidratat si miroase subtil. Este indicata parului uscat, despicat si deteriorat.
pret: 4.71 lei
Emulsia cu laptisor de matca de la Doina probabil a folosit-o toata lumea. E genul de produs "everyone and their moms talked about", vorba englezilor. I-au schimbat recipientul intr-unul mai mare, de 200 ml insa mirosul e acelasi si e la fel de eficace si hranitoare. Am folosit-o odata pe post de demachiant de ochi si m-au usturat imediat asa ca nu o recomand pentru demachierea ochilor.
pret: 5.21 lei

Voi ce v-ati mai cumparat in ultimul timp?


You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe