Cumparaturi: Boots, Primark, Pull&Bear si altele

6:08 pm

Postarea asta trebuia sa fie publicata de mult dar mai bine mai tarziu decat niciodata. Astazi va arat cateva produse cosmetice, niste articole de imbracaminte, 2 carti si lista se mai continua putin. Unele lucruri au fost cumparate de mine, iar restul de tatal meu - stie gusturile fetelor lui si nu da gres.

Nu v-am mai aratat carti de foarte mult timp asa ca incep cu ele. Prima se numeste Want You Dead si este scrisa de Peter James - unul dintre cei mai cititi scriitori de romane politiste din lume. Nu m-am apucat de ea si nu stiu cum e insa ceea ce scrie pe coperta ma face sa cred ca e foarte interesanta: "If he can't have her, then nobody can..."
A doua se numeste Responding to the Ryan Report si mi se pare iar o carte captivanta. Nici pe aceasta nu am citit-o dar din sumar am inteles ca este vorba despre abuzul asupra copiilor din Irlanda.
Daca doriti sa le cititi, le puteti cumpara - tot in engleza - de pe okian.ro:

Image and video hosting by TinyPic

Nici bijuterii nu v-am mai aratat, iar acest superb colier statement este cel mai recent intrat in colectia mea. E de la Esmara care, din cate stiu, se gaseste la Lidl.

Image and video hosting by TinyPic

Trecem la Boots! Voiam de mult sa incerc scrub-ul Sugar Crush de la Soap&Glory, asa ca mi l-a luat. Cat despre cele 3 produse de make-up, poate stiti ca in Boots sunt mai mereu oferte. Eu voiam o rezerva pentru concealer-ul Lasting Perfection de la Collection (numele a ramas doar Collection; nu mai este Collection 2000). Au schimbat ambalajul si denumirile nuantelor. Cel din poza este in nuanta 1 Fair. Cum oferta era de 2+1 gratis, am vrut sa testez si fondul de ten Collection Lasting Perfection (nuanta 2 Ivory) si rujul lichid mat Apocalips de la Rimmel. In Romania am gasit nuantele Meteoric Matte si Burning Lava pe care o sa mi le cumpar la un moment dat asa ca am vrut sa imi ia Orange-ology pentru ca nu l-am vazut pe la noi. Preturile nu le stiu insa rujul lichid a fost gratis, fiind cel mai ieftin dintre cele 3 produse de make-up.

Image and video hosting by TinyPic

Poate v-ati prins deja ca sunt obsedata de incaltaminte. De aceea, tatal meu mi-a cumparat si o pereche de pantofi argintii, tip oxford. Imi sunt putin mari fiindca mi i-a luat 38, iar eu port 37 insa I don't mind. Sunt de la F&F - marca ce se gaseste in Tesco.

Image and video hosting by TinyPic

Altceva de la Boots: o pereche de dresuri negre, opace, de 40 den pentru ca niciodata nu avem destule perechi.
 
Image and video hosting by TinyPic

Urmeaza o geaca de la Primark, careia i-am pozat doar gluga si o sa intelegeti de ce. Mi se pare foarte tare!

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Si nu in ultimul rand, mi-a mai luat un accesoriu decorativ roz, dragut si girly.

Image and video hosting by TinyPic

Acum sa va spun si ce mi-am luat eu!
Pull&Bear a inceput sa imi placa din ce in ce mai mult si nu am putut sa ma abtin atunci cand am vazut aceasta pereche de mom jeans. M-a cam durut inima sa dau 170 de lei pe ei insa mi-a fost frica sa nu se dea si sa nu ii mai gasesc. I-am luat in marimea 24.

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Si in final, ceva ce nu am mai pozat. Aici v-am spus ca imi plac mult piesele din denim asa ca mi-am cumparat din magazinul Humana o rochita-salopeta. Humana People to People s-a deschis acum 2 luni in locul magazinului Casa Pielii din Kaufland (cel de pe Calea Bucuresti) si e un magazin Second Hand cu produse multe si dragute.
Sa va vorbesc putin si despre pensule de machiaj. De fapt despre curatarea lor cu noul meu sampon Dalin. Pana acum foloseam doar sampon Johnson's Baby ca sa le spal. Ma gandeam eu ca e putin mai scump deci si mai bun decat Dalin. Insa m-am inselat! Dalin le curata mai bine si mult mai repede!
Si inchei postarea spunandu-va ca am profitat iar de oferta de la Elmiplant - cea cu benzi depilatoare pentru corp si fata. Vi le-am mai aratat o data aici si v-am spus ca sunt curioasa daca sunt mai bune decat cele de la Farmec. Ei bine, sunt mult mai bune!

Voi ce v-ati mai cumparat? V-a placut ceva din ce v-am aratat?


You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe