OOTD: Sporty Vibe

4:20 pm

Image and video hosting by TinyPic

Tinuta pe care v-o arat astazi este de pe 31 martie dar abia acum mi-am adus aminte de ea. Iubesc trendul crop top si asta se poate vedea si din poze. Tricoul a avut lungimea normala atunci cand l-am cumparat insa eu l-am scurtat si imi place mult mai mult cum arata acum. Ca sa pot sa ii port in talie, am atasat la blugi singura mea curea. O am de cativa ani, de la mama mea si mi se pare ca se potriveste cu orice. Am adaugat un cardigan crem, lung, simplu, un colier auriu si ceasul meu Seiko, care observ ca este acoperit de maneca - il puteti vedea aici! Ca sa ii dau tinutei un aer sporty, mi-am purtat perechea de Nike Revolution 2 MSL, cumparata initial pentru a fi purtata la sala. Va las cu pozele si cu detaliile tinutei, pe care le gasiti jos. O zi placuta sa aveti!

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Crop top: TERRANOVA
Jeans: H.I.S JEANS
Trainers: NIKE
Necklace: H&M
Watch: SEIKO



You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe