NOTD: Barry M Mango si Nicole by OPI Confetti Fun

7:53 pm

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Buna, fetelor! Azi vreau sa va arat 2 dintre ojele mele preferate: Barry M Gelly Hi-Shine Nail Paint in nuanta Mango si Nicole by OPI Confetti Fun. Prima mi se pare nuanta perfecta de portocaliu, iar cea din urma este top coat-ul sclipicios ideal.

Pentru manichiura de fata am folosit lacul transparent de la Leydi ca baza, iar apoi am aplicat un strat din oja de la Barry M. Dupa ce am lasat-o sa se usuce cat de cat, am revenit cu un al 2lea strat din aceeasi oja dar numai pe degetul mare, cel mijlociu si pe inelar. Pe degetul aratator si pe cel mic am aplicat un strat din sclipiciul multicolor din gama Nicole by OPI (colectia Selena Gomez) care din pacate s-a cam ingrosat. Confetti Fun impreuna cu Heavenly Angel (click aici sau aici pentru a vedea nuanta) sunt top coat-urile mele preferate si vreau sa le mai folosesc. Daca stiti cum le pot salva - fara sfatul "adauga dizolvant" - va rog sa imi scrieti in sectiunea de comentarii. V-as fi tare recunoscatoare! A, da. Trebuie sa-mi cumpar base coat/top coat. Am auzit ca e un gel top coat de la Farmec cu efect 3D care cica e super. L-ati incercat? Ce imi recomandati? Astept comentariile voastre legate de postarea de fata si de propunerile voastre. V-am pupat! Sa aveti o seara linistita!

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic


You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe