Cumparaturi din Kaufland

4:42 pm

Image and video hosting by TinyPic

Pentru astazi vreau sa va arat rapid alte cateva cumparaturi din ultima perioada. Stiu, nu am fost prea cumpatata dar o sa fiu de acum incolo sau cel putin o sa incerc. Mai am 2 postari asemanatoare de pus insa una va fi cu cadouri, iar cealalta.. cu bani aruncati pe produse necesare, sa zicem.

Acum sa revin la postarea de astazi! Aveam nevoie de sampon si am gasit acest set de la Garnier; ca tot vazusem pareri pozitive despre gama cu miere. Cand am deschis cutia, am avut parte de o mica surpriza: un pliculet cu crema de zi anti-imbatranire care din pacate este pentru persoanele 45+ si va ajunge la mama mea cu toate ca nu are 45 de ani.

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Setul a fost cam 21 lei, din cate imi amintesc si contine:
Deodorant spray Invisible Black White Colors
Balsam Ultra Doux Honey Treasures 
Sampon Ultra Doux Honey Treasures
Din cat l-am testat, pot spune ca deodorantul nu prea m-a dat pe spate. Nicidecum nu persista 48h, asa cum scrie in descrierea oficiala dar pentru 2-3 ore stau linistita. Voi continua sa il folosesc si dupa ce il termin cred ca ma voi intoarce la Nivea Invisible sau la Balea cu cocos si nectarina. In schimb, samponul si balsamul imi plac. Miros genial, hidrateaza si lasa parul moale. M-a mirat faptul ca mirosul ramane in par mult timp dupa spalare.

Image and video hosting by TinyPic

Balsamul Ultimate Repair de la Gliss miroase extrem de bine. A costat in jur de 10 lei si este destinat parului foarte uscat, extrem de deteriorat. E un fel de balsam leave-in sub forma de spray care poate fi folosit atat pe parul umed, cat si pe cel uscat. Il folosesc aproape zilnic si imi place.

Image and video hosting by TinyPic

Inchei postarea cu un odorizant de camera Glade Aer si Tesaturi Spring Water si cu solutia micelara de la Blanchette B, marca proprie Kaufland. Cu toate ca exista foarte multe review-uri la adresa ei, cred ca o sa ii fac si eu unul - atat de mult imi place! Stiti ca nu am mai facut review-uri pana acum dar as vrea sa incep sa fac. Acum ca am terminat si cu acest haul, va spun: pe data viitoare!


You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe