Top 5 trenduri care imi plac

5:19 pm

Image and video hosting by TinyPic

Hello, fashion lovers!
Pentru astazi m-am gandit sa va arat 5 trenduri care ma obsedeaza de ceva timp si care pentru mine sunt un must have anul acesta.
Am adaugat si poze ca sa vedeti cam cum se pot purta si gasiti link-urile articolelor sub fiecare poza.

1. Pantalonii trei sferturi
Sau "culottes", depinde cum vreti sa ii numiti - largi, drepti sau evazati, toti imi plac! Cei cu taietura deasupra gleznei sunt potriviti pentru orice inaltime, pe cand cei cu taietura sub genunchi sunt indicati in special persoanelor inalte. Mai sunt si cei pana la genunchi care sunt indicati tot persoanelor inalte, iar daca si mignonele doresc sa ii poarte, acestia se pot asorta cu incaltaminte cu platforma sau cu tocuri.
Voua va plac?

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

2. Denimul
Trecem la denim. Indiferent ca este vorba de o salopeta, o fusta, o camasa sau o geaca, denim-ul este in voga si cred ca e imposibil sa nu placa cuiva! In ceea ce ma priveste, camasi am, geci am dar.. trebuie neaparat sa imi iau salopeta si niste fuste! Mai jos vedeti si o pereche de pantaloni culottes din denim, deci 2 trenduri intr-un singur articol!

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

3. Gulerul turtleneck
In sezonul rece al lui 2014 am purtat articole turtleneck si nu am de gand sa renunt nici anul acesta la ele. Ofera eleganta si pot fi combinate cu usurinta. Deocamdata am doar pulovere, insa trebuie sa ma aprovizionez si cu niste tricouri sau helanci speciale pentru primavara. 
Voua va place trendul turtleneck?
P.S. Stiti ca nu ma dau in vant dupa culoarea mov dar uitati cat de dragut este crop top-ul de sub!

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

4. Fustele creion
De fustele creion pot sa mai zic ceva? Sunt in voga de mult si se pot asorta cu orice. Pot fi purtate atat cu pantofi cu toc, pentru un look elegant, cat si cu o pereche de creepers, de exemplu. Imi plac de 1 an si ceva si deja am o colectie maricica la care cu siguranta voi mai adauga cateva fuste.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

5. Tricourile largi
In final, trendul oversized. De la tricouri pana la geci si paltoane, toate se poarta. Mie de cativa ani imi place sa-mi cumpar hainele in marimi mai mari, ca sa fie mai largi. Voi adoptati acest trend?
P.S. Uitati cat de interesant este acel top roz! 

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Cam atat pentru astazi. Sper ca v-au placut atat trendurile, cat si piesele vestimentare aratate de mine si ne "auzim" data viitoare! O zi placuta sa aveti!

V-a placut ceva din ce v-am aratat? Voua ce trenduri va plac?


You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe