Prima mea comanda pe MKS

7:29 pm

Probabil deja stiti ca intre 6-8 martie site-ul Makeup Shop a avut reducere de 25% la toate produsele si cum lip cream-ul de la NYX era in wishlist #2, a trebuit sa profit!

Comanda am dat-o fix pe 8 si a ajuns pe 12, prin curier Cargus. Avand in vedere numarul mare de comenzi pe care sigur l-au avut, produsele mi-au ajuns foarte repede. Sunt multumita de serviciile celor de la MKS si cu siguranta vor mai urma comenzi. Dar acum sa va arat cele 2 produse achizitionate! Am facut si swatch-uri pentru voi si sper sa va tenteze sa le incercati, in caz ca nu le detineti deja!

Sleek Matte Me - Fandango Purple 
NYX Soft Matte Lip Cream - Istanbul
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Descrierile oficiale de pe MKS sunt urmatoarele:
Sleek Matte Me 
"Ruj lichid cu finish mat, ultra-rezistent. Odata aplicat, el se va fixa pe buzele tale, dand un aspect catifelat, fara luciu si creand conturul perfect datorita aplicatorului unghiular ce faciliteaza aplicarea produsului.
Aluneca usor si gratie pigmentatiei puternice nu va fi nevoie sa aplici un al doilea strat. Cu o textura usoara permite purtarea sa ore in sir fara sa creeze disconfort, fara sa se adune in pliurile gurii si fara sa usuce buzele."

pret: 30 lei (pret intreg); 22.5 lei (pret redus)

NYX Soft Matte Lip Cream
"Soft Matte Lip Cream este mixul perfect dintre un ruj intens si un luciu de buze cremos. 
Un nou tip de pigment matasos, catifelat ce iti va mangaia buzele si cu ajutorul caruia vei obtine o finisare mata. Produs profesional de machiaj ce este extrem de durabil in comparatie cu orice alt ruj cu textura mata, fiind si foarte hidratant in acelasi timp."

pret: 34 lei (pret intreg); 25.5 lei (pret redus)

Image and video hosting by TinyPic

Fiindca nu am avut cand sa le folosesc (exceptand faptul ca le-am testat imediat cum au ajuns), nu va pot spune mare lucru despre ele.. deocamdata! Dar ce va pot spune momentan este ca vreau sa imi iau si alte nuante. Lip cream-ul NYX este mai cremos, pe cand cel de la Sleek este mai rezistent. Amandoua imi plac tare mult! Sunt intr-adevar mate si nuantele sunt superbe!

Va vand un pont: craiovencelor, acum gasim produse Sleek si NYX in Kendra! Poate deja stiati, insa eu doar ce am aflat pentru ca nu am putut sa ies din casa (in afara de cele 2 dati in care am "vizitat" spitalul). Acum va las si va doresc sa aveti o seara cat mai placuta!

V-au placut cele 2 lip cream-uri? Voi le-ati incercat?


You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe