Cumparaturi din Italia #3: MAC, Catrice, Maybelline, Leocrema si altele

12:22 pm

Image and video hosting by TinyPic

Hello, beauty lovers!
Stiu ca am lipsit o saptamana de pe blog dar mi-am luat o pauza asa, cu ocazia zilei mele de nastere.
In prima postare cu achizitiile din Italia v-am aratat niste haine, a doua a fost legata de cateva perechi de incaltaminte, iar aceasta este cu cateva produse de machiaj. Fara alte cuvinte, sa incepem!

MAC Amplified Creme Lipstick - Morange
Image and video hosting by TinyPic
Rujul era pe lista de dorinte si imediat cum am ajuns in mall-ul care este aproape de hotel, m-am dus fix la tinta - in magazinul MAC. Morange e pigmentat, "buildable" si se aplica usor. Poate fi purtat atat intr-un strat, cat si in 2 - pentru cele mai indraznete care poarta rujuri usor stridente chiar si in timpul zilei. Comparandu-l cu rujurile din gama mata, Morange ofera si el la randul lui o acoperire opaca, aproape mata. Fiind din gama Amplified, se spune ca nu usuca buzele atat de tare precum rujurile din gama Matte insa mie personal nici acelea nu mi le usuca. Depinde de la persoana la persoana.
pret: 19€

Catrice Camouflage Cream - 010 Ivory
Image and video hosting by TinyPic
Si concealer-ul de la Catrice era, de asemenea, pe lista de dorinte. Inca e intact asa ca detalii despre el nu va pot da.. deocamdata.
pret: 3.40€

Maybelline Baby Lips Electro Lip Balm - Oh! Orange!
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
In caz ca mi-ati vazut colectia de balsamuri de buze, atunci stiti ca deja mai am 3 produse Maybelline neincepute. Noul Baby Lips face parte din gama Electro, gama care inca nu se gaseste in Romania deci cum puteam sa ma intorc acasa fara el?!
pret: 3.50€

Leocrema Milk & Honey Lip Balm 
Image and video hosting by TinyPic
De la Leocrema am mai folosit benzi depilatoare de care am fost foarte multumita, iar atunci cand am vazut balsamul de buze am stiut ca trebuie sa fie ceva de capul lui. Erau multe sortimente insa cel cu lapte si miere mi-a atras atentia si in ciuda pretului, chiar este bun! L-am cumparat pentru sora mea dar din cat l-am testat si eu, imi cam aminteste de Nivea Essential Care care este unul din balsamurile mele preferate pentru buze.
pret: 1.10€

Linea Fresh Candle - Winter Berries
Image and video hosting by TinyPic
Dupa lumanarile parfumate sunt innebunita si cu toate ca am vreo 3-4 neincepute, asta nu ma impiedica sa nu imi cumpar altele. Aceasta miroase foarte bine si nu stiu daca o las intacta pana la iarna pentru ca mirosul nu ma duce neaparat cu gandul la sarbatori.
Later edit: Abia acum am realizat ca mai am inca o lumanare in aceeasi aroma, numai ca este de la Primark.
pret: 2€

Dove Travel Size Bottle Set
Image and video hosting by TinyPic
Acum ceva timp vazusem in DM un set cu 3 recipiente in marime travel: pentru sampon, balsam si gel de dus. Erau vreo 3 seturi si mi-am zis ca ma intorc in alta zi si cumpar, iar cand m-am intors, nu mai era nici macar unul. Asa ca atunci cand am vazut setul de la Dove, l-am luat imediat. Acesta contine 4 recipiente transparente (nu stiu cati ml are un tub), cu dop alb care se insurubeaza, iar orificiul de scurgere e numai bun pentru a turna cantitatea dorita de produs. In afara de pretul mai mult decat ok care m-a atras, portfardul, daca pot sa il numesc asa, mi-a placut la nebunie. 
pret: 2€

Am incheiat si mini-seria de cumparaturi din Italia si sper ca v-au placut micile mele achizitii!
Kisses & see y'all soon!


You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe