Cumparaturi din Italia #2: Primadonna Collection si Piazza Italia

7:03 am

Image and video hosting by TinyPic

Hello, fashion lovers!
Asa cum v-am zis si aici, am hotarat sa imi impart cumparaturile pe 3 categorii. Pentru ca in prima postare v-am aratat haine, acum e momentul sa va arat niste perechi de incaltaminte.. 3 mai exact.

Cine ma cunoaste, stie ca am devenit un pericol pentru banii parintilor mei - de fapt mereu am fost - si ca nu e bine sa fiu in preajma magazinelor de incaltaminte sau in preajma magazinelor in general. 
Ca sa intelegeti si voi asta, in vara anului trecut, intr-o luna jumate, mi-am cumparat - tot din Italia - 12 perechi de incaltaminte (poza aici) si acum.. ei bine am avut la dispozitie doar 5 ore pentru cumparaturi. Cu cate perechi de incaltaminte m-am intors de data aceasta acasa? Cu 8! Insa numai 3 au fost pentru mine si acum cred ca e cazul sa ma opresc din introducerea imensa.. DECI sa va arat cele 3 perechi pe care le iubesc si pe care nu stiu cand o sa am timp sa le port.

Creepers Primadonna Collection 
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Primadonna Collection mi-a atras atentia inca din prima clipa si ceea ce vreau sa spun e ca de 2 ori mi s-a intamplat sa ies de acolo cu 3 perechi cumparate deodata.
Este un magazin destinat femeilor, cu incaltaminte si accesorii precum genti sau bijuterii. Datorita preturilor, a calitatii, a unicitatii modelelor cat si a vanzatoarelor foarte amabile, a devenit rapid magazinul meu preferat in materie de incaltaminte. Numesc modelele "unice" pentru ca in viziunea mea sunt speciale si exact pe gustul meu.
Spre binele alor mei, in Romania nu exista Primadonna.. inca!

marime: 37 
pret: 20€ (de la 60€)

Flatforms Primadonna Collection
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Cele 2 perechi pe care mi le-am luat se aseamana intre ele: 2 perechi de flatforms, negre, cu sireturi respectiv catarame si niste tinte. Nu sunt "everyone's cup of tea" - mai ales perechea de creepers - but who cares? Mie imi plac si mi-a placut si mai mult faptul ca le-am gasit la reducere. Vazusem ambele perechi inca din vara si cum acum am o usoara obsesie pentru pantofii cu talpa groasa, nu m-am putut abtine.

marime: 37 
pret: 20€ (de la 60€)

Bocanci Piazza Italia
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
In caz ca nu v-ati dat seama deja, eu sunt mereu in cautare de reduceri atunci cand plec la cumparaturi. Asa a fost si in ziua in care mi-am luat acesti bocanci si urmeaza sa va si povestesc.

Eram in magazin si imi asteptam randul la casa, ca sa platesc niste produse. Cum m-am plictisit sa o tot privesc pe tipa din fata mea, m-am uitat spre prietena mea care intamplator era langa rafturile cu incaltaminte. Atunci am vazut acesti superbi bocanci aurii, carora le facusem o poza in vara si dupa care suspinam de vreo cateva luni. Suspinam dupa ei deoarece initial nu ma gandisem sa mi-i cumpar si apoi mi se pusese pata pe ei, tot uitandu-ma la acea poza.
Pentru ca deja am ochiul format pentru reduceri, am vazut si eticheta pe care scria mare "5€". Disperata fiind deoarece tipa din fata mea, pe care o analizasem inainte, urma sa plateasca, am strigat la prietena mea "ia-mi 37 ca ii cumpar!".
P.S. Asta imi place cel mai mult intr-o tara straina: cand ai momente de genul si faci ca nebuna, lumea din jur nu te intelege (sau cel putin asta crezi tu).

Intamplarea face ca a doua zi m-am intors si am mai luat inca o pereche, pentru sora mea. God knows cum e sa stai la coada in Piazza Italia! Dar a meritat!

marime: 37
pret: 5€ (de la 27€)

Ultima postare din mini-seria "cumparaturi din Italia" va fi cu cateva produse de beauty. Sper ca nu v-am plictisit prea rau si va doresc sa aveti o zi frumoasa!

V-au placut achizitiile mele? Voi sunteti in cautare de reduceri?


You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe