Wishlist #1

6:43 pm

Hello, beauty lovers!
In sfarsit am terminat cu sesiunea si am zis sa fac o postare la care ma gandesc de vreo 2 zile. Am vazut ca multe bloggerite fac "wishlists" si m-am gandit.. de ce sa nu fac si eu?! Este si un mod de a vedea daca imi cumpar, in definitiv, tot ce am pe lista. 

Deci.. pentru "wishlist #1" am doar chestii "beauty related". Nu sunt multe; insa pe unele mi le doresc de luni bune, iar pe altele doar de cateva zile. Sunteti curioase?
Image and video hosting by TinyPic 
1. MAC Lipstick - Morange 
Cred ca nu exagerez cand spun ca vreau rujul Morange de vreo cativa ani. In Craiova nu avem o reprezentanta MAC si nici de pe Internet nu am vrut sa il iau pentru ca voiam sa intru eu intr-un magazin MAC, sa il iau singura-singurica dintre celelalte rujuri, sa il duc la casa si sa il platesc eu direct.
Il vazusem la multe youtuberite si mi-l doream, insa nu am fost niciodata asa de hotarata sa il cumpar, cum sunt acum. De-abia astept sa mi-l iau! Ceva imi spune ca intr-o saptamana va fi al meu! (o sa va spun eu in alta postare de ce)

Fun fact: FIX acum 1 an, in postarea "The Lipstick TAG", la ultima intrebare am raspuns cum ca sper sa ma lase inima sa il cumpar.

2. Urban Decay Eyeshadow Primer Potion - Original
Atunci cand mi-am cumparat paleta Naked 1 de la UD, am primit si mostre cu bine-cunoscutele primere: Original, Eden, Sin si Anti-Aging. Pentru ca mi-a parut rau de ele, l-am folosit numai pe cel Original si am ramas fara cuvinte! Eu am tenul gras, iar fardurile imi rezista putin pe pleoape apoi se strang in pliu. 'Ei bine, cu UDPP, machiajul ochilor a ramas intact multe ore (daca nu ma demachiam dupa 10 ore, tot mai rezista). Deocamdata folosesc mostrele si apoi cumpar primer-ul in varianta full-size.

3. Miss Sporty Peel Off Base Coat
Acest base coat se lauda a fi foarte practic. Uiti de dizolvantul pentru lacul de unghii si iti schimbi culoarea unghiilor usor si rapid, oricand doresti. Am vazut niste review-uri pe YT si chiar vreau sa il achizitionez zilele acestea.

4. Catrice Camouflage Cream
Concealer-ul Camouflage este din ce in ce mai laudat si iubit! Imi plac produsele Catrice si mor de nerabdare sa vad "if it's really worth the hype".

5. Rimmel Stay Matte Pressed Powder
Stiu ca toate ati incercat pudra Stay Matte! Tot zic de ceva timp ca o cumpar si mereu, atunci cand chiar trebuie sa imi cumpar pudra, ma indrept spre alta. Am avut 2 tentative de a o cumpara si din pacate de ambele dati am gasit numai nuante nepotrivite.

6. Garnier Micellar Cleansing Water
Am voie sa adaug in wishlist produse deja incercate? Si chiar daca nu am, tot le adaug.
Doar ce am terminat apa micelara acum cateva zile si trebuie urgent sa ma duc sa imi iau alta. O folosesc pe toata fata (evitand ochii deoarece imi provoaca usturimi) dupa ce ma demachiez cu lapte demachiant. Imi lasa fata foarte curata si nu prea imi place sa folosesc altceva in locul ei.

Aveti vreunul din produsele mentionate de mine? Daca nu, voi ce aveti in wishlist?


You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe