December Favourites 2014

5:44 pm

Image and video hosting by TinyPic

Inchei anul cu postarea "Favoritele lunii" si nu ma voi apuca sa scriu aici romane pentru ca probabil majoritatea faceti pregatirile pentru Revelion, iar eu nu vreau sa va rapesc prea mult timp. Nu am foarte multe produse dar sper sa gasiti interesant ceea ce veti citi. Deci, incepem?!

Image and video hosting by TinyPic

PRODUSE PENTRU TEN
Demachiant ochi si buze cu argan FARMEC: Am mai incercat demachiante si solutii micelare dar dupa un anumit timp nu-mi mai placeau pentru ca imi provocau usturime in zona ochilor. Demachiantul de la Farmec il folosesc de aproximativ o luna jumate si pana acum nu am intampinat probleme cu el. Il aplic doar pe ochi pentru ca nu provoaca iritatii si indeparteaza usor machiajul. Este destinat tenului uscat, sensibil, contine ulei de argan, iar raportul calitate-pret este excelent.

Solutie micelara GARNIER: La inceput o foloseam doar pentru ochi dar dupa ce mi-a provocat iritatii, am inceput sa o folosesc numai pe fata, evitand zona ochilor. Imi place sa o folosesc seara, dupa ce ma demachiez cu lapte demachiant, pentru a curata foarte bine fata de impuritati si de tot machiajul aplicat in acea zi. Se potriveste tuturor tipurilor de ten si ceea ce este si mai bine - are 400ml! Eu mai am putin din ea dar sigur o voi recumpara.

PENSULE PENTRU MACHIAJ
Pensula pentru sprancene AVON: Principalul motiv pentru care folosesc pensula de la Avon si nu pe cea de la Real Techniques este acela ca cea de la Avon este mai la indemana dar imi si place deoarece nu incarca sprancenele. Daca doriti sa va achizitionati pensule bune, le recomand pe cele de la Avon pentru ca nu au preturi foarte ridicate, sunt moi si nici nu le pica perii.

Image and video hosting by TinyPic
P.S. Va rog sa imi ignorati zgarieturile de pe mana. Ea este de vina!

MAKEUP
Balsam de buze Pearly Shine NIVEA: Cu toate ca la inceput nu mi-a placut deloc, acum am devenit obsedata de el! Desigur, nici acum nu imi place nuanta sidefata de roz pal care ramane pe buze dupa ce este aplicat. Miroase foarte bine, este hidratant si imi place ca este sub forma de stick si nu in cutiuta precum untul de buze. Sper ca il puteti observa in poza, fix deasupra rujului!

CC CreamELMIPLANT: Deoarece nu sunt o fana a cremelor BB (pentru ca nu am dat de una buna), credeam ca nici CC nu-mi va fi pe plac. Dar din contra! Am ajuns sa imi las iubitul meu fond de ten de la Bourjois si sa o folosesc zilnic. Are acoperire buna pentru o crema CC si nu incarca tenul atat de mult precum o face fondul de ten.

Ruj nuanta 08 - BAOLISHI: De Mos Nicolae si Mos Craciun am primit aproximativ 10 rujuri. Nu de la Rimmel, Maybelline sau alte firme asemanatoare, ci de la Baolishi, Ruby Rose, s.a.m.d. Daca sunteti din Craiova, stiti ca este imposibil sa nu fi trecut macar o data pe Lipscani si sa nu fi intrat intr-unul din magazinele cu produse cosmetice ieftine. Acum lasand la o parte magazinele, acesta nu este nici primul si nici ultimul ruj de la Baolishi care imi este pe plac. Este foarte pigmentat si imi place ca nu are nici mult luciu. Chiar va recomand sa dati o raita pe Lipscani!

PRODUSE PENTRU CORP
Spumant de baie Mr Frosty AVON: Miroase foarte bine, mai-mai ca iti vine sa il mananci! Il folosesc ca si gel de dus pentru ca nu prea face spuma daca este turnat in cada; cel putin nu cum ar trebui sa faca un spumant de baie.

Anul 2014 a fost un an bun pentru mine. A fost anul in care m-am hotarat sa impartasesc cu voi pasiunea mea iar acum, la final, vreau sa va multumesc pentru ca ma cititi si sper ca in noul an sa am si mai multe persoane interesate de ceea ce scriu eu.
Va doresc sa aveti un an mai bogat in impliniri, plin de sanatate, iubire si fericire. LA MULTI ANI!


You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe