8 Festive Nail Polishes

6:37 pm


Stiu ca ultima oara cand am postat pe blog a fost acum 6 luni. Pregatisem atunci vreo 15 postari; unele erau aproape terminate dar lipseau pozele, iar altele erau doar incepute. Eram satula sa tot fac poze cu iPhone-ul deci si asta, printre altele, a fost un motiv pentru care am facut o mare pauza. Acum m-am intors "in forta" si.. de fapt, observati si voi cum arata pozele din postarea aceasta: mi-am cumparat un Nikon D5200 si sunt foarte incantata si mandra de el. L-am si botezat; Ciarán este numele lui, este in irlandeza si inseamna "little dark one" sau "blacky". 

Trecand peste faptul ca nu sunt in toate mintile, va urez lectura placuta si sper sa va placa aceasta postare. V-am pregatit si swatch-urile ojelor.


Nu puteam sa incep aceasta postare fara sa va arat vestitele nuante din gama Nicole by O.P.I (colectia Selena Gomez). 
Cred ca multe dintre voi sunteti de acord cu mine; Confetti Fun (stanga) are combinatia ideala de nuante de sclipici. Mie mi se pare top-coat-ul multicolor perfect pentru perioada sarbatorilor. Am o optiune si pentru cele carora nu le este pe plac multitudinea de nuante din Confetti Fun: Heavenly Angel, o oja cu bucatele de sclipici irizat si o baza transparenta, care este, in opinia mea, un top-coat foarte delicat si "feminin".
Le puteti cumpara online de aici.


Sa trecem la Gabrini, gama Diamond: nuanta se numeste D50. Are sclipici marunt, dens si arata bine peste orice nuanta de oja. Glitter Crown de la Claire's are combinate 3 culori: albastru, rosu si roz, dar mai are si niste particule foarte mici, alburii.


Bineinteles ca nu pot incheia fara sa va prezint 4 oje minunate de la Maybelline New York: 3 din colectia Color Show Brocades, iar cea de-a patra din colectia Colorama
De la stanga la dreapta: 221 Woven Skyline - sclipici gri inchis cu bucatele aurii; 224 Rosy Rosettes - lac roz-rosiatic cu sclipici rosu si bucatele roz; 220 Knitted Gold - sclipici auriu cu bucatele roz pal si 46 - un sclipici foarte fin cu baza transparenta. 

Stanga-dreapta: Heavenly Angel, D50, 46, Knitted Gold, Rosy Rosettes, Glitter Crown, Confetti Fun si Woven Skyline.

Voi ce oje preferati pentru sezonul sarbatorilor?
 

You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe