ThanieKB Giveaway

7:55 pm


Am ridicat coletul de la posta in Aprilie si, desi a trecut o luna si putin, tot am vrut sa va arat produsele. Dupa primul giveaway castigat (cel de la SheInside), nu m-am gandit ca voi mai castiga altul.. sau cel putin nu atat de repede (a fost organizat pe Instagram de catre ThanieKB). 
Si inca ceva.. stiu ca nu am mai postat pe blog de mult timp dar.. nu am o explicatie plauzibila si nu sunt mandra ca am luat aceasta pauza. Oricum, lasand la o parte motivul pentru care "am lipsit", haideti sa va arat produsele!



URBAN DECAY 24/7 Shadow Pencil Stash
Voiam de foaaarte mult timp produse de la UD si in sfarsit am!
Acest set contine 5 creioane mini-jumbo - superbe - pentru ochi: Delinquent - violet inchis cu sclipici; 
Rehab - maro inchis sidefat; 
Juju - maro deschis; 
Sin - sampanie sidefat; 
Clash - turquoise cu sclipici.
Gramajul este de 2.5g, ceea ce, in opinia mea, este bine. Creioanele nu contin parafina, petrol si nici parabeni.
Puteti gasi setul aici.


TARTE Little Miracles Best-Selling Essentials
Contine: Deluxe Pure Maracuja Oil - 7ml, Deluxe Smooth Operator Amazonian Clay Finishing Powder - 2.2g si Deluxe Lights, Camera, Lashes 4-in-1 Mascara - 3ml. 
Sunt incantata pentru ca am ocazia sa folosesc produse de la Tarte si sunt sigura ca ma voi indragosti de ele!


TOCCA Florence Travel Fragrance Duo
Acest set editie limitata contine un parfum roll-on la 7ml si o crema de maini la 60ml. Nu stiu multe despre aceasta firma dar abia astept sa folosesc cele doua produse pentru ca am incercat roll-on-ul si miroase extraordinar!


PHYSICIANS FORMULA Cashmere Wear Ultra-Smoothing Bronzer - Light Bronzer 7337
Imi doream de ceva timp sa incerc produse de la Physicians Formula pentru ca primesc foarte multe laude si sincer! Au cele mai dragute ambalaje! Sper ca acest bronzer sa nu ma dezamageasca asa cum a facut-o cel de la Bourjois. 
Are 9g, nuanta este Light Bronzer si contine o oglinda si o mini-pensula.


VASELINE Lip Therapy - Rosy Lips
Deja am acest balsam de buze dar intr-un alt recipient - intr-o cutiuta (arata asa). Este facut din vaselina pura si are 7g.
Se gaseste aici (nu am gasit site romanesc de pe care sa il comandati).


Am primit, de asemenea, de la ThanieKB, si o pusculita. Sunt foarte recunoscatoare pentru produsele pe care le-am primit si abia astept sa le folosesc!
Ne "auzim" data viitoare! Pe curand!


You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe