The Lipstick TAG

11:30 pm


RO|1.Cate rujuri ai in colectia ta?
Pana acum, in colectia mea am 47 de rujuri (i.e. nu includ cele cateva lip gloss-uri si nici noua si maricica mea colectie de balsamuri de buze). Aveam mai multe dar le-am dat pentru ca nu-mi mai placeau sau nu le mai foloseam.
EN|1.How many lipsticks do you own?
For now, my collection consists of 47 lipsticks (i.e. neither my few lip glosses nor my new and big lip balm collection are included). I used to have more but I gave them away because I didn't liked or used them anymore.

RO|2.Care a fost primul tau ruj?

Din cate imi amintesc, era unul din rujurile mamei mele (unul maro), iar ei ii placea cum imi statea asa ca ma dadea cu el la fiecare ocazie speciala (zile de nastere s.a.m.d.).
EN|2.What was your first ever lipstick?
As far as I remember, it was one of my mother's lipsticks (a brown one) and she liked how it looked on me so she made me wear lipstick on special occasions (birthday parties and so on).


RO|3.Care este rujul pe care il folosesti cel mai mult?
Voi trisa putin si voi alege 4 rujuri (chiar daca in trecut rujul rosu ma reprezenta, in ultimii aproape 2 ani m-am indragostit de rujurile cu nuante de portocaliu): deci.. AVON Extra Lasting, nuanta Sunset (am 3 in total pentru ca aceasta nuanta nu se mai gaseste.. din pacate); CATRICE Ultimate Colour, nuanta 060 Oh Juicy! - pe acestea doua imi place sa le folosesc primavara-vara; al treilea este RIMMEL LONDON Kate Moss Lasting Finish Matte, nuanta 107 si ultimul este BAOLISHI nr. 5 (nu am gasit niciun site pentru acest ruj) - aceste nuante sunt perfecte pentru toamna si iarna.
EN|3.What is your most worn lipstick?
I'll cheat a little and pick 4 lipsticks (even if in the past I was a more red-lip gal, in the last almost 2 years I fell in love with orangey toned lipsticks): thus.. AVON Extra Lasting in Sunset (I couldn't find a British/an American site for this lipstick; I have back ups for this because this shade was discontinued) *sad face*; CATRICE Ultimate Colour in 060 Oh Juicy! - these 2 I like to use in the spring-summer time; the 3rd one is RIMMEL LONDON Lasting Finish Matte by Kate Moss in 107 and the last one is BAOLISHI in no. 5 (I tried to find a site for this shade too, but I couldn't) - these shades are great in the autumn and winter time.

RO|4.Care este marca ta preferata pentru rujuri?
Din nou, va trebui sa trisez si sa aleg 3 diferite pentru ca nu pot alege una singura! Deci, datorita faptului ca detin 23 rujuri de la aceasta firma, prima va fi AVON - trebuie sa spun ca iubesc textura rujurilor din gama Extra Lasting (aproape mata dar hidratanta), la fel si mirosul. Rujurile lor au de asemenea, si o gama larga de culori! A doua marca este MAYBELLINE NEW YORK - am 5 rujuri de la ei (3 din gama Color Sensational si 2 din gama Moisture Extreme, gama care nu se mai gaseste pe piata) si pot spune ca miros uimitor!!! Sunt foarte pigmentate, au o gama interesanta de culori iar ambalajul lor este colorat si dragut. In final, ultima marca (cu 4 rujuri din gama Ultimate Colour) este CATRICE - le ador rujurile! Pigmentate, cu o consistenta buna si un miros extraordinar, dulce-acrisor; "delicios"! Ambalajul lor este atat de frumos si elegant, par mult mai scumpe decat sunt de fapt si abia astept sa mai "pun mana" pe rujuri si alte produse de la ei!
EN|4.What is your favourite brand for lipstick?
Again, I'll have to cheat and pick 3 brands because I can't choose one! So, due to the fact that I own 22 of their lipsticks, the 1st brand is AVON - I must say that I really love the Extra Lasting's formula (almost matte but moisturizing) as well as the smell. They have a good range of colours too! The 2nd brand is MAYBELLINE NEW YORK - I have 5 lipsticks from them (3 from the Color Sensational range and 2 from the Moisture Extreme range which was discontinued) and I can say that they smell ah-mazing!!! They are pigmented, they have an interesting colour range and the packaging is bright and cute. Finally, the last brand (with 4 Ultimate Colour lipsticks owned) is CATRICE - oh, how I adore their lipsticks! So pigmented, nice formula and amazing smell - sweet but at the same time sour; delicious! Their packaging is so beautiful and elegant, they seem much more expensive than they actually are and I can't wait to get more of their lipsticks and other products too!

RO|5.Care este finisajul tau preferat?
Cu siguranta unul mat chiar daca tinde sa usuce si poate pune in evidenta toate "defectele" buzelor - inainte sa ma dau cu ruj, aplic un balsam de buze hidratant care imi lasa buzele moi, pregatite pentru rujul cu aspect mat.
EN|5.What is your favourite finish?
My favourite finish is by far a matte one even if it tends to dry and it can point out all of the "flaws" of my lips - I moisturize well in order to get rid of chapped lips before applying a matte lipstick.


RO|6.Care a fost ultimul produs pentru buze pe care l-ai cumparat?
Ultimul meu produs cumparat a fost untul de buze de la NIVEA cu Vanilie & Macadamia care miroase extraordinar de bine!
EN|6.What was the last lip product you bought?
My last lip product was the NIVEA Lip Butter in Vanilla & Macadamia which smells tremendous!

RO|7.Cate produse pentru buze ai in momentul acesta in geanta? (incluzand balsamuri si gloss-uri)

Pai, intr-un fel urasc gloss-urile, nu am niciun balsam si tin in geanta doar un singur ruj - care difera de la o zi la alta in functie de tinuta sau machiaj.
EN|7.How many lip products do you currently have in your handbag? (including balms and glosses)
Well, in a way I kinda hate lip glosses, I have 0 lip balms and I only carry 1 lipstick - which differs from day to day according to my outfit/makeup.


RO|8.Ce ruj alegi pentru buzele rosii?
Am 3 rujuri pe care le folosesc constant pentru un rosu "perfect": AVON Ultra Colour Rich, nuanta Red 2000 (a fost primul ruj rosu pe care l-am incercat), MAYBELLINE NEW YORK Color Sensational, nuanta 527 Lady Red si AVON Extra Lasting, nuanta Frisky Red (aceasta nuanta nu se mai gaseste.. este foarte frumoasa; un rosu putin inchis cu aspect aproape mat).
EN|8.What lipstick do you use to rock a red lip?
have 3 lipsticks that I use to rock a red lip: an AVON Ultra Colour Rich in Red 2000 (which is my first red lipstick), MAYBELLINE NEW YORK Color Sensational in 527 Lady Red and AVON Extra Lasting in Frisky Red (I couldn't find a British/an American site for this lipstick; also, this shade was discontinued).


RO|9.Cum iti depozitezi rujurile?
Imi depozitez toate rujurile intr-un cosulet, intr-unul din sertarele mele cu produse de makeup.
EN|9.How do you store your lipsticks?
I store all my lipsticks in a little basket that is placed in one of my makeup drawers.

RO|10.Dupa ce produse de buze tanjesti?

Hmm, de ceva timp imi doresc foarte mult sa intru in posesia a doua rujuri MAC: Morange si Russian Red (sper sa ma lase "inima" sa le cumpar), a unui balsam CARMEX si unul EOS.
EN|10.What lip products are you currently lusting after?
Hmm, I'm really lusting after MAC's Morange as well as Russian Red lipsticks (hope to have the guts to splurge on them), a CARMEX lip balm and an EOS lip balm too.



You Might Also Like

1 comentarii

  1. Felicitari pentru acest blog, va asteptam sa il promovati prin inscrierea lui in acest director web.

    ReplyDelete

Subscribe