February Favourites 2014

9:47 pm


RO|Luna aceasta am produse mai putine, dar interesante si necesare. Deci, sa incepem!

EN|This month I have a few products, but they are interesting and necessary. Let's begin!


Makeup:
  • NIVEA Lip Butter Original
RO|Voiam de mult timp sa incerc untul de buze de la NIVEA si pot spune ca a meritat asteptarea. La inceput nu aveam multe asteptari de la el dar mi-am schimbat parerea complet. Cel Original este incolor, inodor si foarte, foarte hidratant. Il recomand! 
P.S. Pentru fetele carora le displace ideea de balsam inodor, le recomand pe cele de ZmeuraVanilie & Macadamia sau Caramel

EN|I wanted to try the NIVEA lip butter for a long time and I can say that it was worth the waiting.  At first I didn't have many expectations but I've completely changed my mind. The Original is transparent, odorless and very, very moisturizing. I recommend this lip butter!
P.S. If you want a nice-smelling balm, try the Raspberry Rosé one, Vanilla & Macadamia or Caramel Cream


Produse pentru corp/Body products:
  • SCHOLL Cracked Heel Repair Cream 
RO|Ca si mine, cu siguranta ati vazut multe reclame la TV despre aceasta crema. 'Ei bine, cand am inceput s-o folosesc ma gandeam ca am dat 35 lei degeaba.. insa dupa cateva saptamani mi-am schimbat complet parerea. Nu, rezultatele nu sunt vizibile dupa 3 zile (asa cum scrie pe cutie) dar dupa cateva saptamani, cu siguranta se va vedea o diferenta (i.e. in cazul meu, una mare).. asa ca, pentru calcaie crapate sau uscate, crema Scholl este perfecta!

EN|Same as me, you certainly have seen a lot of ads presenting this "miracle" cream. Well, when I first started using this product I thought that I've spent 8.00 to no purpose.. but after a few weeks I've completely changed my opinion. No, the results are not visible in 3 days (as it says on the box) but after a few weeks, you'll definitely notice a difference (i.e. in my case, a big one).. so, for cracked or dry heels, the Scholl cream is perfect!
  • DOVE Cream Wash
RO|Contine crema hidratanta, miroase genial si lasa pielea fina (aceasta crema este de fapt sapun lichid pentru maini dar eu o folosesc ca si gel de dus).

EN|Contains hydrating cream, smells great and leaves the skin soft (this cream wash is actually a liquid hand soap but I use it as a shower gel).
  • BALEA Deodorant Spray Coconut & Nectarine 
RO|Este a doua oara cand il cumpar. Chiar imi place, nu lasa urme pe haine si se mentine pe piele cateva ore bune (chiar si dupa sala). Acesta cu cocos & nectarina are miros placut, exotic si cu siguranta voi "testa" si alte deo-spray-uri de la BALEA.

EN|It's the second time that I purchase this product. I really like this deodorant spray, doesn't leave stains on clothes and it maintains several hours on the skin (even after working out in the gym). The coconut & nectarine one smells pleasant, exotic and I'm sure that I'll try other deodorants from BALEA.
  • BALEA Vaseline
RO|Probabil stiti ca vaselina ofera rezultate remarcabile - in deosebi in anotimpul rece, cand pielea si in special buzele se deshidrateaza. Eu o folosesc pentru buze (acum mai rar deoarece am o gramada de produse pentru buze care "asteapta" sa fie folosite) si maini. Nu stiu la ce firme se mai gaseste vaselina dar pe aceasta de la Balea o recomand cu drag! Protejeaza mainile crapate si uscate, pielea devenind moale si fina. 

EN|You probably know that vaseline provides outstanding results - especially in the cold weather when the skin and especially the lips dehydrate. I use it for lips (these days, I use it quite seldom because I have a lot of lip treats that are "waiting" for me to use them) and hands. I don't know where else you can find vaseline but I recommend this one from Balea! Protects cracked and dry hands, leaving the skin soft and smooth.


Carti/Books:
RO|Mi-am facut timp (in sfarsit) pentru o carte noua! Actiunea este cam previzibila dar in rest romanul este OK. Daca doriti o carte usor de citit, aceasta este alegerea perfecta!
Stiu ca luna aceasta am "vorbit" despre mai putine produse (a fost o luna in care am stat mai mult in casa, deci se explica faptul ca lipsesc produsele de machiaj). Presimt ca in postarea de la sfarsitul lui Martie voi avea produse mai interesante de aratat!

EN|I've (finally) made time for a new book! The action is somehow foreseeable but the novel itself is OK. If you want an easy-read book, this is the perfect choice!
I know that this month I have quite a few products (it was an "indoor" month, so the lack of  makeup - lipsticks, eyeshadows and so on is crystal clear). My feeling is that at the end of March, the "monthly favourites" post will contain more interesting products to show you!



You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe